Opći uvjeti poslovanja

Naslovna Opći uvjeti poslovanja

1. Opće odredbe

Ovi Opći uvjeti i upute o putovanju sastavni su dio Ugovora, odnosno vouchera za usluge, koji je sklopljen između Mustel Travel obrta za pružanje usluga turističke agencije, Ivana Meštrovića 24, Pakoštane, ID kod: HR-AB-23-98544314 (u daljnjem tekstu: Agencija) i ugovaratelja putovanja (u daljnjem tekstu: Putnik). Ovim Općim uvjetima definiraju se uvjeti pod kojima Agencija sklapa Ugovor s ugovarateljem putovanja, a koji se razlikuju po pravnoj odgovornosti.

Za rezervacije kod kojih, osim usluge smještaja, Agencija organizira pružanje dodatne usluge ili usluga, ista Ugovorno nastupa kao Organizator, dok u svim ostalim slučajevima Agencija djeluje kao Posrednik (pri prodaji smještaja i izleta). Svi podaci navedeni u Općim uvjetima predstavljaju pravnu obvezu za Agenciju i Putnika.

2. Sadržaj ponude

Agencija osigurava uslugu prema informacijama objavljenim na internetu i važećim na dan potvrde rezervacije, te prema opisu i terminu sukladno potvrđenoj rezervaciji, osim u slučaju više sile, kao što su bolest ili smrt pružatelja usluge ili njegove najuže obitelji, izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti niti otkloniti (elementarne nepogode poput potresa, poplava, sanitarnih poremećaja, požara, suša, ratova, štrajkova, terorističkih akcija te ograničenja izdana od strane države, poput mobilizacije ili zabrane izlaska iz zemlje).

3. Rezervacije i uplate

Upiti i rezervacije smještaja primaju se elektroničkim i telefonskim putem, pismeno ili osobno u poslovnici Agencije. Prilikom kreiranja zahtjeva za rezervaciju smještaja, Putnik potvrđuje da je upoznat s navedenim Općim uvjetima pružanja usluge putovanja, koje je prethodno pažljivo proučio, te da ih u cijelosti prihvaća. Sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima predstavlja pravnu obvezu kako za Putnika, tako i za Agenciju.

Agencija stavlja na raspolaganje Putniku odgovarajući materijal u elektroničkom obliku, predočuje mu sve relevantne informacije u vezi s rezerviranom uslugom te ga upućuje na Opće uvjete putovanja koji su sastavni dio ovog ugovora. Putnik je dužan dati sve podatke koje zahtijeva postupak rezervacije.

Za rezervaciju usluge smještaja potrebno je uplatiti akontaciju ovisno o odabranom modelu plaćanja, a ostatak iznosa uplaćuje se najkasnije 30 dana prije početka korištenja usluge, osim ako u uvjetima, s kojima je Putnik upoznat prilikom potvrde rezervacije, nije drugačije navedeno. U slučaju da Putnik ne uplati ostatak iznosa rezervacije u dogovorenom roku, Agencija zadržava pravo otkazati rezervaciju uz prethodnu obavijest Putniku.

Napomena za plaćanje bankovnom doznakom (odnosi se isključivo na inozemne putnike): Putnik je dužan uplatu izvršiti bankovnim transferom na devizni račun Agencije. Troškove banke pošiljatelja i banke primatelja snosi Putnik u cijelosti.

Napomena za plaćanje kreditnom karticom: Sva plaćanja izvršavaju se u eurima.

4. Boravišna pristojba

Boravišna pristojba uključena je u cijenu najma.

5. Cijena usluge 

Cijena usluge smještaja uključuje osnovnu uslugu kako je opisano u cjeniku uz smještajnu jedinicu iz rezervacije. U slučaju dodatnih nadoplata, iznos obavezne nadoplate Putniku je predočen na specifikaciji izračuna ukupnog iznosa rezervacije prilikom procesa kreiranja rezervacije.

Opcionalne dodatne usluge nisu uključene u osnovnu cijenu te su ostvarive uz prethodnu najavu Agenciji i nadoplatu pružatelju usluge, pa ih stoga Putnik plaća na licu mjesta u gotovini, sukladno uputama za plaćanje navedenima u ponudi Agencije. Putnik je dužan dodatne, odnosno posebne usluge, zatražiti ili najaviti prilikom rezervacije smještaja.

Kod rezervacije privatnog smještaja u cijenu su, u pravilu, uključeni troškovi električne energije, vode i plina, posteljina te sve dodatne usluge koje su kao takve navedene u opisima pojedinih smještaja.

Putnik je dužan apartman ili kuću za odmor očistiti prije odlaska, neovisno o usluzi završnog čišćenja pružatelja usluge smještaja. Završno čišćenje koje je Putnik dužan obaviti podrazumijeva pranje i slaganje posuđa, uklanjanje smeća i metenje svih prostorija, tako da se objekt pružatelju usluge vrati uredan.

Cijene usluga objavljene su u eurima. Agencija zadržava pravo promjene objavljenih cijena. Putniku koji je uplatio akontaciju ili cjelokupni iznos rezervacije, Agencija jamči cijenu smještaja navedenu u kalkulaciji temeljem koje je izvršio uplatu.

Ukoliko se promjena dogodi prije izvršenja uplate, Agencija se obvezuje obavijestiti Putnika o promjeni cijene. Ugovorne strane su suglasne da Agencija ima pravo povećati cijenu najkasnije do 20 dana prije početka korištenja usluge ako je nakon potvrde rezervacije došlo do promjena u tečaju ugovorene valute. Putnik zadržava pravo otkaza rezervacije ukoliko je cijena rezervacije povećana više od 10% u odnosu na prvotnu cijenu rezervacije, uz pravo na povrat do tada uplaćene cijene, pri čemu je pravo na naknadu štete isključeno.

6. Kategorizacija i opis usluga

Ponuđene smještajne jedinice opisane su prema službenoj kategorizaciji nadležne institucije te temeljem uvida predstavnika Agencije u stvarno stanje smještaja prilikom objave. Standardi smještaja, prehrane, usluga i ostalih sadržaja razlikuju se među pojedinim mjestima i državama te nisu međusobno usporedivi. Informacije koje Putnik dobije na prodajnom mjestu ne obvezuju Agenciju u većoj mjeri od informacija objavljenih na internetskoj stranici www.mustel.hr, u katalogu ili drugim tiskanim materijalima Agencije.

Parking mjesto osigurano je samo ako pružatelj usluga ima na raspolaganju jedno parkirno mjesto po smještajnoj jedinici unutar objekta ili u njegovoj blizini. Osiguran parking ne podrazumijeva da se mora nalaziti u dvorištu objekta, niti da je čuvan, ograđen ili natkriven.

7. Obveze agencije

Dužnost Agencije je brinuti o provedbi usluga, odabiru pružatelja usluga te zaštiti prava i interesa putnika sukladno dobrim običajima u turizmu. Agencija će izvršiti sve navedene obveze u potpunosti i na opisani način, osim u izvanrednim okolnostima (točka 2.), kada se postupa prema odredbama točke 12.

8. Obveze putnika

Putnik je dužan:

  • posjedovati valjane putne isprave;
  • poštivati carinske i devizne propise odredišne države;
  • pridržavati se deviznih i carinskih propisa te provjeriti je li mu potrebna viza za ulazak u odredišnu ili susjedne zemlje. U slučaju nemogućnosti nastavka putovanja zbog kršenja propisa, sve troškove snosi sam Putnik;
  • poštovati kućni red u smještajnim objektima i surađivati s pružateljima usluga u dobroj namjeri;
  • pri dolasku na odredište pružatelju usluga predati dokument o plaćenoj usluzi (voucher dobiven e-mailom);
  • uplatiti ostatak iznosa rezervacije na licu mjesta u eurima, ako je odabrao taj način plaćanja;
  • prilikom rezervacije najaviti namjeru dovođenja kućnog ljubimca, čak i ako je prema opisu objekta kućni ljubimac dozvoljen. Putnik je obvezan navesti vrstu i veličinu ljubimca jer mogu postojati dodatna pravila i nadoplate;
  • prijaviti ako planira dolazak s više osoba od kapaciteta smještaja, uključujući maloljetnu djecu. Mogućnost boravka dodatnih osoba ovisi o pružatelju usluga i može uključivati dodatne troškove.

U slučaju nepoštivanja navedenih obveza, Putnik snosi troškove i odgovara za eventualnu štetu. Potvrdom rezervacije Putnik se obvezuje da će, u slučaju bilo kakvog oštećenja, pružatelju usluga na licu mjesta nadoknaditi štetu.

9. Pravo putnika na promjene i otkaz rezervacije

Putnik je dužan sve promjene ili otkaz rezervacije zatražiti pismenim putem (e-mail). Telefonske promjene ili otkazi nisu mogući. Datum primitka pismenog zahtjeva određuje izračun troškova otkaza. Ako je zahtjev poslan izvan radnog vremena Agencije, obrađuje se sljedeći radni dan.

Ako Putnik otkaže rezervaciju privatnog smještaja unutar 2 sata od uplate i ako do početka korištenja usluge preostaje više od 60 dana, Agencija će izvršiti povrat uplaćenog iznosa u roku od 10 radnih dana. Ovo vrijedi samo za prvi otkaz rezervacije.

Uvjeti otkaza privatnog smještaja:

  • do 60 dana prije početka usluge – bez troškova otkaza;
  • od 59 do 30 dana prije početka usluge – 80% ukupne cijene rezervacije;
  • od 29 do 0 dana prije početka usluge – 100% ukupne cijene rezervacije;
  • ako Putnik ne dođe u rezervirani smještaj – 100% ukupne cijene rezervacije.

Uvjeti otkaza za vile:

  • do 61 dan prije početka usluge – bez troškova otkaza;
  • od 60 do 0 dana prije početka usluge – 100% ukupne cijene rezervacije.

Uvjeti otkaza transfera:

  • do 72 sata prije početka usluge – administrativni trošak od 15 EUR;
  • unutar 72 sata prije početka usluge ili nepojavljivanje – 100% ukupne cijene rezervacije.

Agencija naplaćuje administrativni trošak od 25 EUR za svaku otkazanu rezervaciju smještaja. Ako Putnik ostvaruje pravo na djelomični povrat, Agencija će izvršiti povrat u roku od 45 dana.

Ako Putnik ne dođe do ponoći na dan početka usluge bez prethodne obavijesti, rezervacija se smatra otkazanom te se primjenjuju gore navedeni uvjeti otkaza.

10. Putno osiguranje

U cijenu rezervacije nije uključeno putno osiguranje. Putnik može ugovoriti osiguranje izravno kod osiguravajuće kuće ili posredstvom Agencije. Preporučuje se pozorno proučiti uvjete osiguranja prije kupnje.

Ako Putnik otkaže rezervaciju bez osiguranja od otkaza, Agencija primjenjuje uvjete otkaza iz točke 9.

11. Prtljaga

Putnik je odgovoran za vlastitu prtljagu. Agencija ne snosi odgovornost za krađu, gubitak ili oštećenje prtljage u smještajnom objektu te preporučuje najam sefa ili osiguranje prtljage. U slučaju gubitka ili krađe, Putnik je dužan obavijestiti pružatelja usluge i nadležnu policijsku postaju.

12. Pravo agencije na promjene i otkaz

Agencija može promijeniti rezervaciju u slučaju izvanrednih okolnosti. Zamjenski smještaj mora biti iste ili više kategorije po istoj cijeni. Ako zamjena nije moguća, Agencija može otkazati rezervaciju uz povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa, ali Putnik nema pravo na dodatnu naknadu.

Ako na dan početka usluge nije moguća adekvatna zamjena, Agencija će Putniku pružiti informacije o alternativnim smještajima i vratiti uplaćeni iznos rezervacije.